Today I'm wearing Pink dress with pink accesories

Różowy kolor co niektórych przeraża. Jest to może istotne z tym ,że kojarzy nam się z pustą blondynką. Zadajmy sobie najpierw pytanie czy blondynka musi być pusta?
Znam masę dziewczyn o tym kolorze włosów i można się zachwycić ich inteligencją.
Mamy blondynkę . Teraz blondynka ubrana na różowo. Co sądzicie?
Jedni powiedzą obciach ... fuj....
Inni całkiem sexy ...
Ktoś powie nie mam zdania.

Według mnie stereotypy gubią ludzi . Ani blondynka ,ani kolor różowy nie opisuje charakteru człowieka. Jeżeli komuś dobrze w tym kolorze i go uwielbia niech nosi.
A my przestańmy opisywać ludzi po wyglądzie.
Moja stylizacja dzisiaj jest bardzo cukierkowa.
Sukienka w tym samym kolorze co torebka .Na rękę zegarek w podobnym odcieniu . Charakteru stylizacji dodały czarne masywne buty ,które uwielbiam ... Pasują do wielu rzeczy .en
Ubrana w taki sposób w pracy ,dałam moim klientom masę  energii na cały dzień .Wszyscy wychodzili ode mnie z uśmiechem na twarzy ! Czego nie robią kolory :)




Sukienka SBN, torebka Hollywood dream , buty No name, zegare Michael Kors.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Instagram

LookBook